Service Desk

Helpdesk stanowi kluczową rolę w codziennych kontaktach z klientem
Ciągły wzrost oczekiwań użytkowników korzystających z naszych systemów informatycznych przyczynił się do tego, iż Helpdesk stanowi kluczową rolę w codziennych kontaktach z klientem.

Doświadczenie oraz kompetencje pracowników umożliwiają natychmiastowe udzielenie pomocy naszym klientom, dzięki czemu zostaje zachowana harmonia ich pracy.

R-Soft Studio tworzą ludzie z pasją dzięki czemu użytkownicy naszych systemów otrzymują fachową oraz natychmiastową pomoc. Efektem naszych działań jest szerokie grono zadowolonych klientów

HelpDesk to oprogramowanie pomocy technicznej ze zintegrowanym zarządzaniem zasobami i projektami zgodne z wytycznymi ITIL.

Główne cechy HelpDesku:

  • Portal samoobsługowy
  • Baza wiedzy
  • Obsługa wielu lokalizacji
  • Zarządzanie umowami SLA
  • Raporty HelpDesk
  • Zarządzanie pomocą techniczną
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Katalog usług
  • CMDB